Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące ustawowego i prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz reformy systemu opieki zdrowotnej.

Re: Które ubezpieczenie dodatkowe dentystyczne?

Napisany przez PW20
Cześć Społeczności,
ponieważ nie znalazłem podobnego tematu, postanowiłem go po prostu założyć.

Obecnie jestem jeszcze studentem, mam 23 lata.
Ostatnio byłem u nowej dentystki na kontroli, a jeden z zębów lub plomba był całkowicie zainfekowany przez próchnicę (mój poprzedni dentysta nie odpowiednio zabezpieczył plomby...). Dentystka musiała wiercić tak głęboko, że prawie trafiła w nerw. Poradziła mi, żebym wykupił dodatkowe ubezpieczenie stomatologiczne, ponieważ następnym razem powinno zostać włożone wkładka ceramiczna, aby ząb nie musiał być wyjęty (nerw był nieco uszkodzony).

Teraz moje pytanie, które dodatkowe ubezpieczenie stomatologiczne polecacie? Na co powinienem zwrócić uwagę, a jakie czynniki mogą być ważne w moim przypadku (ceny dla studentów, itp.)? Jak mogę zdecydować się na WŁAŚCIWE ubezpieczenie, czy może istnieje więcej niż jedno, które mogłoby pasować?

Pozdrowienia

PW20

Napisany przez Naseweis
Cześć PW20, tego nie można tak po prostu przesądzić, ponieważ zależy to od zakresu ubezpieczenia, jakiego chcesz. Z góry można się tutaj zorientować. ubezpieczenie dodatkowe na zęby - 147 ofert w teście - Test - Stiftung Warentest Pozdrowienia!

Napisany przez ERGO Direkt
Cześć PW20,

ponieważ w pełni powlekana korona ceramiczna jest bardziej wartościową formą zastąpienia zęba, dobrze byłoby, gdybyś miał zabezpieczenie, które także dotyczy korony ceramicznej.

Jednak jedna sprawa jest bardzo istotna. Twoja dentystka już poleciła Ci koronę na przyszłość. Niektóre ubezpieczenia dodatkowe na zęby nie pokryłyby wtedy kosztów, ponieważ to polecenie zostało wydane przed rozpoczęciem polisy ubezpieczeniowej.