Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Totalny nowicjusz / Osoba nieświadoma

Napisany przez hamza
Cześć wszystkim,

Krótka informacja o sobie:
Mam 23 lata, właśnie ukończyłem studia i pracuję jako projektant graficzny od pół roku. Do tej pory po prostu przekazywałem swoje wynagrodzenie na konto bieżące i nic z nim nie robiłem, ponieważ jestem ostrożny i przede wszystkim niezbyt zorientowany w kwestiach finansowych. Zarejestrowałem się tutaj na forum kilka minut temu i już szukałem wątków innych nowicjuszy. Jednakże te wątki były zbyt konkretne dla mojego poziomu wiedzy.
Moje bank (Volksbank we Wiesbaden) skontaktował się ze mną i poprosił o spotkanie. Ponieważ generalnie jestem nieco podejrzliwy i mam wrażenie, że doradcy bankowi mają na uwadze jedynie korzyść banku, chciałem zgłębić temat trochę bardziej w internecie. Zanim przejdziemy do moich dotychczasowych i przyszłych inwestycji, chciałbym zapytać, czy ktoś może polecić dobre (i godne zaufania) strony internetowe, które mogą pomóc nowicjuszowi i początkującemu w świecie finansów. Gdy już będę dobrze poinformowany i będę rozumiał używane pojęcia, chciałbym również stać się bardziej konkretny, ale wszystko ma swój czas.
Z góry dziękuję i czekam na Wasze odpowiedzi!

Pozdrowienia

Napisany przez 2Bolitho
Nie mam linku pod ręką, ale mam propozycję książki: viewtopic.php?t=7832

Wszystkie istotne informacje znajdziesz tam. A co więcej, jest aktualne...

Napisany przez EuroPaule
Cześć,

Polecam przejrzenie trochę tego bloga:
www.finanzdeutsch.de

To nie jest podręcznik dla początkujących, ale poruszane są tu podstawowe tematy. Możesz rozwinąć własne pytania, krytykując niektóre produkty finansowe.

Pozdrowienia, Paule

Napisany przez eichi

[...]
Zostałem skontaktowany przez moj‚ bank (Volksbank we Wiesbaden) i mam tam się pojawić na spotkaniu. [...]