Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Co zrobić z oszczędnościami?

Napisany przez Hummel
Mam 27 lat i mam oszczędności w wysokości około 26 000 €, dodatkowo oszczędzam 300-500 € miesięcznie. Jednak obecnie oszczędzam bez konkretnej celu i wydaje się, że nadszedł czas, aby zastanowić się czego tak naprawdę chcę?

Generalnie chcę znaleźć sensowne zastosowanie dla pieniędzy, ale niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia w tym zakresie i mam nadzieję znaleźć tutaj miejsce, które pomoże mi lepiej zrozumieć, co tak naprawdę chcę.

Jakie są możliwości inwestycji o niskim ryzyku? Czy warto rozważyć zakup domu jednorodzinnego lub mieszkania na własność? Jeśli tak, jak duży procent wkładu własnego należy w takim przypadku posiadać?

Jak powiedziałem, mam mniej doświadczenia w tym obszarze i chciałbym wykorzystać tę platformę raczej jako punkt wyjścia, aby wiedzieć, na których obszarach mogę przeprowadzić badania lub do kogo zwrócić się z tego rodzaju pytaniami.

Dziękuję za Wasze odpowiedzi!

Napisany przez Cici

Jestem 27-letni i mam oszczędności w wysokości około 26 000 € ... Jakie są dostępne opcje inwestycji o niskim ryzyku?