Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych tematów związanych z finansami.

Re: Zarabianie pieniędzy z domu.

Napisany przez Evi75
Cześć wszystkim, mam pytanie, może ktoś podać mi radę, jak mogę zarobić dodatkowe 500€ miesięcznie pracując w domu, mieszkam z rodzicami, których oboje opiekuję się (50 godzin tygodniowo), niestety nie mogę podjąć pracy poza domem. Czy ktoś ma jakiś pomysł? W internecie trudno znaleźć wiele wiarygodnych ofert pracy zdalnej. Zastanawiałem się również, czy warto zacząć pracę w Amazonie, aby osiągnąć niewielki, pasywny dochód, ale z tym niewielkim pieniądzem, który mogę zainwestować, prawdopodobnie się nie opłaca.

Napisany przez brainy
Zawsze zależy od wykształcenia. Za 120 EUR za godzinę lekarz może na przykład szczepić.

Napisany przez Evi75
Niestety, nie jestem lekarzem

Napisany przez 2titan1981
Czy to nie zależy od tego, co w ogóle potrafisz zrobić? Istnieje wiele rzeczy, które można zrobić z domu.... Nikt jednak nie zna Twoich kwalifikacji.... Praca niewykwalifikowana zazwyczaj nie jest możliwa z domu....

W przeciwnym razie typowi kandydaci:
# Telefonterror

Wszystko inne wymaga doświadczenia w odpowiedniej dziedzinie. Nie jesteśmy w stanie ocenić, jakie dokładnie masz kwalifikacje.

Napisany przez 2utopus
Przez ostatnie 18 miesięcy praktycznie w pełnym wymiarze godzin pracuję w trybie zdalnym - wcześniej było to tylko około 50%.
Powinno to być możliwe w przypadku wielu prac biurowych.

W innym przypadku można oczywiście poszukać swojej luki i sprzedawać własne produkty na Ebayu/Amazon itp.
(Jako pszczelarz miód/świece z wosku pszczeliego/... - jeśli jest się zdolnym manualnie można sprzedawać wytwory rękodzielnicze itp. - lub programować/tworzyć strony internetowe ...)

Napisany przez bruno68
Cześć Evi7,