Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Całkowite koszty roczne karty kredytowej

Napisany przez ADMCI4
Cześć. Mam 26 lat i chciałbym złożyć wniosek o kartę kredytową w moim banku. Dlatego mam kilka pytań. Ponieważ nie mam jeszcze doświadczenia w tej dziedzinie, nie wiem, czego mogę się spodziewać. Czy w ogóle mogę złożyć wniosek o kartę kredytową w moim banku? Na co powinienem zwrócić uwagę? Która karta kredytowa jest dobra? A dla mnie najważniejsze: jakie koszty całkowite mnie czekają rocznie? Czy poza jednorazową opłatą za kartę muszę płacić za każde pojedyncze użycie karty? Pozdrawiam, Rico06

Napisany przez Finanzmaus
Rico06 pisze: Cześć. Jestem 26-letni i chciałbym złożyć wniosek o kartę kredytową w swoim banku. Mam kilka pytań na ten temat. Ponieważ dotychczas nie miałem do czynienia z tym obszarem, nie wiem, co mnie czeka. Czy w ogóle mogę złożyć wniosek o kartę kredytową w moim banku?